Image

Гра, яка грає сама в себе

Навчальний заклад: Комунальний заклад "Луцький навчально-виховний комплекс "Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського" Луцької міської ради Волинської області"

Автор: Бобела Денис Олегович

Відділення: Комп’ютерні науки

Секція: Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту

Область: Волинська

Опис:

Метою роботи було створити гру і "навчити її грати саму в себе". Щоб вирішити поставлену задачу було обрано штучні нейронні мережі. Для побудови нейронної мережі та тестування було використано мову програмування Python, та додаткові модулі такі як бібліотека NEAT-Python. У ході роботи було представлено базові моделі нейронних мереж та практичне застосування; розроблено модель нейронної мережі та проведено її тестування.