Image

Дослідження існуючих методів поліпшення продуктивності у 3D-іграх та розробка універсального алгоритму оптимізації

Навчальний заклад: Хмельницький ліцей ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради Хмельницької області

Автор: Панчук Олександр Вікторович

Відділення: Комп’ютерні науки

Секція: Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми

Область: Хмельницька

Опис:

В результаті виконання поставлених завдань було досліджено, методи оптимізації 3D-проєктів. Виведено відносну розрахункову формулу для обчислення гармонійної кількості полігонів при редукції 3D-моделі. Було досліджено можливості команд профайлингу в Unreal Engine 4. Як результат, створено універсальний алгоритм оптимізації, який поліпшує продуктивність проєкту без втрати якості його зображення.